Saturday, 26 November 2016

PROGRAM DETOX SHAKLEE

Hi, salam sejahtera semuanya...
.
Hari ni yana nak bagi penerangan tentang Program Detox Shaklee..Umm..mesti ramai yang masih blur tentang Program Detox Shaklee ni kan..

Program Detox Shaklee ni sangat penting dan yana rasa setiap orang perlu join program kesihatan nii..Kenapa? Sebab setiap manusia tidak terlepas dari menghidu, menyedut udara tidak bersih, makan makanan tidak sihat dan sebagainya..our lifestyle tidak sihat..senaman kurang..

Kenapa kita perlu detox..
- setiap badan mesti ada toksin, toksin ini akan berada di setiap organ terutama hati kita..
-kesan badan mengandungi banyak toksin,
💓badan lesu, muka kusam
💓berjerawat
💓otak lembap
💝jiwa serabut
💝migrain
pokoknya, toksin membahayakan kesihatan kita...

Program Detoks Shaklee ini mengajar 3 perkara.Antaranya..
💝detoks nutrisi
💝detoks makanan
💝detoks gaya hidup

So 3 perkara ini akan diajar and at the same time bole mengubah cara pemakanan, gaya hidup yang tidak sihat kepada berkualiti..

When join program nii, anda akan diberi menu pemakanan perlu diikuti sepanjang program, senaman sihat,...

Malaysia is the most highest than other country for obesity..

So memang rakyat Malaysia sangat digalakkan untuk join program detoks shaklee nii..

Program detoks shaklee ni sangat berkesan, dan menggunakan supplement set detoks shaklee iaitu vivix, dtx complex , alfalfa , herbalax dan peppermint ginger plus.

Pernah dengar tak diet yoyo.. Diet yoyo nii adalah diet bila anda turun berat setelah diet but after that badan bertambah berlipat lipat setelah diet..

Sebab anda memaksa badan untuk diet, diet yang tidak sihat, secara mengejut turun dan secara mengejut jugak akan naik mendadak..

Program Detoks Shaklee ini akan membantu KURANGKAN INCI, SINGKIRKAN TOKSIN DAN LEMAK DEGIL..😊😊😊

Apa key point kita daripada penerangan saya di atas?..

.
. Maksudnya anda perlukan program detox Shaklee jika anda ingin sihat dan menurunkan berat badan. Ini adalah kerana:

💓Program detox Shaklee yang menyeluruh
💓Program detox Shaklee yang ternyata berkesan
💓Program detox Shaklee yang insyaAllah selamat

.
.Jom Detoks secara sihat..
.
.Any questions and order set detoks
.
Can whatsapp/ pm

.
.YANA
0135823362
.

No comments:

Post a Comment